UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Monday, April 12, 2010

RAKYAT DITIPU LAGI?

Siapa yang menipu siapa? BN atau PR? Barisan Nasional mempunyai lebih dari 13 parti komponen yang bernaung dibawahnya termasuklan UMNO, MCA dan MIC. 3 buah parti besar yang mewakili setiap kaum di Malaysia dengan menggunakan logo DACING. Jika 3 parti lawan ingin bersatu, logo apakah yang mereka ingin gunakan?

Janji2 PR untuk menggabungkan ketiga-tiga parti ini hanya janji-janji kosong. sebab mengapa? ketiga-tiga part (PKR, DAP dan PAS) mempunyai ideologi yang berbeza. Telah dinyatakan bahawa DAP telah menolak Islam dan ideologi PAS agar menubuhkan negara islam. Terang-terangan lagi DAP sudah menolak islam dalam penggabungan tersebut. Jadi di manakah kedudukan islam jika mereka memerintah kelak? Fikirkanlah wahai sahabat....... itu belum campur ideologi PKR lagi? Akan hancur leburlah negara....

Barisan Nasional yang dahulunya dikenali sebagai PERIKATAN telah bertahun-tahun membuat 1 logo dan bersetuju dia atas semangat setiakawan saling menghormati antara satu sama lain telah memerintah dengan adil dan saksama tanpa memilih warna kulit. Membangunkan negara, membangunkan rakyat dengan memberikan kemajuan-kemajuan yang boleh dikecapi sehingga sekarang.

0 comments: