UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Monday, April 12, 2010

PRK Hulu Selangor P094

MAMPUKAH BARISAN NASIONAL (BN) MENAWAN HULU SELANGOR?

Persoalan yang sukar untuk dijawab. P094 telah di memangi oleh PR@PKR pada PRU-12 yang lepas dengan majoriti yang sangat tipis. PKR juga telah tewas di tiga kawasan DUN P094.

PKR mempunyai masalah dipucuk pimpinan yang mana rata-rata kita tahu tuduhannya dan sedang dalam proses keadilan. Jika benar tuduhan itu palsu mengapa harus ditangguh-tangguh sehingga Tuan Hakim pun naik lempuh.

Dalam situasi sebegini, PKR akan menggunakan segala tipu muslihat untuk menjamin kemenangan di P094 walau dengan apa cara sekalipun. Tetapi AWAS!!!! rakyat tidak mudah lagi untuk dipermainkan dan ditipu. Cukuplah apa yang terjadi sekarang... DI MANA KEMAJUAN YANG DIJANJIKAN? DI MANA JANJI-JANJI KEBAJIKAN YANG DITABUR? alangkah sedihnya melihat rakyat Selangor kini yang terpedaya oleh janji0-janji dan manefisto kosong oleh PKR.

Barisan Nasional adalah pilihan yang tepat untuk melaksanakan segala janji-janji yang ditabur. Lihatlah sekeliling kita. Jalan-jalan diturap, kemiskinan segera dibantu dengan kerjasama di semua peringkat. Tiada janji-janji kosong yang dijanjikan oleh Barisan Nasional. Semua janji tersebut dilaksanakan berperingkat-peringkat tanpa mengenal warna kulit.

Rakyat di Hulu Selangor seharusnya sedar, walaupun yang dicalonkan dan yang akan menjadi wakil rakyat (MP) adalah dari calon Parti MIC, namun harus diingat bahawa parti tersebut adalah bernaung di bawah payung Barisan Nasional. Satu-satunya payung yang memberikan keselesaan dan keharmonian kepada rakyat selama ini.

0 comments: