UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Thursday, June 24, 2010

APAKAH Perjuangan Sebenar PKR


Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail diminta untuk mendedahkan perjuangan sebenar Parti Keadilan Rakyat (PKR) sama ada berjuang untuk masa depan negara atau pun mahu melunaskan dendam suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap kerajaan.

Presiden PKR itu juga perlu menjelaskan mengapa pentingnya PKR terus mempertahankan suaminya.

1. Adakah perjuangan PKR selama ini semata-mata hanya untuk mendapat kuasa sahaja atau berjuang untuk masa depan rakyat.

2. Adakah Pas dan DAP yang menyokong PKR selama ini bertujuan untuk kesenangan masing-masing atau bagi mendapatkan kuasa sahaja dengan mengetepikan masa depan negara dan rakyat walaupun sedar caranya itu tidak baik.

3. Perjuangan mana-mana parti sepatutnya meletakkan masa depan negara sebagai asas dan pada masa sama rakyat juga perlu tahu apa sebenarnya diperjuangkan oleh parti tersebut.

Rata-rata rakyat sudah jelas mengenai perjuangan Barisan Nasional dan bukan Pakatan Rakyat terutama Parti Keadilan Rakyat tang hanya berjuang untuk membalas dendam membela Datuk Seri Anwar Ibrahim. Oleh sebab itu banyak janji-janji yang ditabur di Selangor tidak ditunaikan dan tidak akan ditunaikan.

0 comments: