UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Friday, April 16, 2010

Kembali Sokong Kamalanathan



20 cawangan MIC di Hulu Selangor yang tidak senang dengan keputusan pucuk pimpinan Barisan Nasional (BN) tidak mencalonkan semula Timbalan Presiden MIC Datuk G. Palanivel bertanding pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor kini menyokong calon BN, P. Kamalanathan.

mengapa Palanivel tidak muncul-muncul untuk berkempen bagi BN, Samy Vellu berkata timbalannya akan berkempen untuk BN kerana “Palanivel mempunyai cara tersendiri untuk melakukannya".

Palanivel, yang merupakan bekas Anggota Parlimen Hulu Selangor selama empat penggal sejak 1990 tetapi tewas pada pilihan raya umum 2008, tidak menghadiri mesyuarat itu. Usaha untuk menghubungi bekas timbalan pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat itu gagal sejak nama Kamalanathan diumumkan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam.

0 comments: