UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Thursday, April 15, 2010

Berlagak Samseng



PKR mula tunjuk taring berlagak samseng. Kini bukan sahaja Pejabat Daerah Hulu Selangor sahaja yang dirampas menjadi Bilik Gerakan PKR Hulu Selangor tetapi semua dewan orang ramai dirampas untuk dijadikan Bilik Gerakan mereka.

Ini adalah satu tindakan yang tidak adil dan samseng yang di lakukan oleh PKR/PR yang memerintah Negeri Selangor. Pejabat Daerah adalah Pusat Pentadbiran Kerajaan. Walaupun kerajaan negeri di perintah oleh PKR, tetapi di situ tempat urusan rakyat bukan urusan parti!

Pejabat Daerah tersebut akan dijadikan Pejabat SPR mengendalikan PRK Ulu Selangor. Sekiranya MB tidak berpindah dari Pejabat Daerah, SPR hendaklah mencari tempat lain dan gantikan Pegawai Daerah kepada Pegawai tinggi PTD yang ada di Daerah tersebut.

0 comments: