UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Sunday, April 18, 2010

Apa Nak Jadi Ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Ini lah yang terjadi sewaktu penamaan calon pada PRK Hulu Selangor. Ramai pembaca akan melihat hal ini dalam blogg rakan rakan yang lain. Namun kami mengeluarkan sekali lagi bagi tatapan anda semua kerana nak perjelaskan hal ini dalam konteks yang agak spesifik.

Penyokong Pakatan Rakyat Haram ini sebenarnya tidaklah Ganas dan kejam, cuma mereka ini terdiri dari yang Bodoh Piang yang mana kalau kita didik akan pandailah mereka ini kelak. Mereka pun tidaklah nak serang penyokong BN yang ada semalam tu. Namun kerana keBodohan Piang mereka itulah terpakasa mereka melakukan tindakan yang BANGANG dengan mencederakan penyokong BN.

Kecederaan penyokong BN dalam gambar tu pun takda lah teruk sangat, sikit je yang cedera. Al Maklum hari pertama...he he he..tapi esok lusa kita tak tahu lagi, macam ni punya cedera a atau lebih dasyat lagi punya cedera.

Zaid Ibrahim tahu penyokong BN memang berdispilin dalam apa apa sekalipun. sebab itu Zaid Ibrahim menghantar askar askar Bodoh Piang nya untuk mencederakan penyokong BN dan seterusnya membuatkan penyokong BN naik angin lalu membalas semula kepada penyokong pakatan Haram.

Namun kami BN tidak lah sebodoh Zaid Ibrahim...he he he..... banyak masa lagi kalau kita nak main gurau senda macam ni...tak esok, lusa, tak lusa kita jumpa kula nanti he he he.....

Tapi ucapan terima kasih kepada ketua pemuda PAS Tantawi takda Telor yang tidak menyeru Jihad ke atas kami penyokong BN semalam. Kalau lah dia buat seruan Jihad macam di Bagan Pinang alamatnya..putus terus lah telor Tantawi tu...he he he

Apa sekalipun harap semua penyokong BN ataupun Pakatan rakyat bersabar dalam PRK Hulu Selangor ni. kita hidup aman dan damai sama 1 Malaysia juga.. tak tahulah kalau Pakatan Rakyat pegang prinsip 1 Israel...he he he

Apa pun Harap kita Bersabar, sesiapa tak dapat bersabar, kita terjah..ha ha ha

0 comments: