UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Saturday, November 13, 2010

20 tahun perintah Kelantan, mana pembangunan?


Kerajaan Pusat telah menyalurkan peruntukkan RM393.4 juta untuk mengadakan pelbagai projek pembangunan di Kelantan di bawah Rancangan Malaysia Kesembilan (RMK-9). Projek itu dibangunkan bagi memberi kemudahan kepada rakyat dbiarpun ia terletak jauh dari pusat bandar.

Kerajaan negeri pimpinan Tuan Guru Nik Aziz dicabar untuk menunjukkan pembangunan yang dilakukan oleh mereka untuk membantu rakyat. Apakah yang dilakukan kerajaan Pas Kelantan untuk bantu rakyat. Jangan asyik salahkan orang dan kata pembangunan tugas Kerajaan Pusat sahaja, Pas juga pemerintah kerajaan negeri dan sudah 20 tahun memerintah apa yang mereka buat untuk pembangunan Negeri Kelantan?

Projek-projek pembangunan yang dilaksanakan jelas membuktikan kerajaan Barisan Nasional (BN) amat prihatin dengan nasib rakyat di Kelantan. Usaha untuk membantu penduduk di sini akan hanya dapat diteruskan sekiranya rakyat memberi kepercayaan kepada BN.

0 comments: