UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Thursday, October 7, 2010

PKR parti gengster


Kekecohan serta ugutan oleh sekumpulan ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) hingga menyebabkan bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Muhamad Rahimi Osman membatalkan sidang akhbarnya semalam jelas membuktikan PKR merupakan sebuah parti gengster. Sehubungan itu, pihak polis diminta membuat siasatan terperinci serta mengenakan tindakan terhadap mereka yang terbukti membuat kecoh serta mengugut Muhamad Rahimi dalam kejadian itu.

Insiden tersebut tidak boleh dibiarkan kerana jelas mereka menghalang Muhamad Rahimi daripada membuat sidang akhbar melalui cara kekerasan. 'PKR kata mereka juara kebebasan bersuara. Mengapa apabila Muhamad Rahimi hendak mengadakan sidang akhbar, ada ahli-ahli PKR dan penyokong Anwar cuba menghalang beliau dan paling dikesali mereka berlagak samseng.

Adakah ini yang diajar oleh pemimpin-pemimpin PKR? Kejadian seperti ini tidak boleh dibiarkan. Tindakan samseng puak-puak PKR ini perlu dihentikan. Sebaik sahaja sidang akhbar hendak dimulakan, salah seorang daripada kumpulan lelaki itu mula menjerit-jerit meminta Muhamad Rahimi berhenti dan tidak mengaibkan Anwar.

Keadaan semakin kecoh apabila rakan-rakan lelaki itu turut menjerit, memaki hamun dan mengugut Muhamad Rahimi agar tidak meneruskan sidang akhbarnya. Selama ini Malaysia bebas daripada budaya samseng tetapi PKR nampaknya telah memulakan budaya tersebut terhadap mereka yang cuba mendedahkan kebenaran sama ada PKR atau Anwar.

0 comments: