UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Tuesday, June 15, 2010

Kita Cabar Anwar Kemuka Bukti!!!!!!!!!!..........



Kita cabar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim agar mengemukakan bukti bahawa Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim menerima rumah dan kereta baru daripada pihak tertentu sebagai ganjaran keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Zahrain yang merupakan salah seorang ahli Parlimen dari Konsensus Bebas berkata, Anwar tidak perlu berlengah-lengah lagi untuk mengemukakan bukti terhadap segala dakwaannya itu. Konsensus Bebas yang dianggotai wakil rakyat Bebas itu menganggap semua dakwaan Anwar itu sebagai pembohongan dan dusta semata-mata.

Anwar tidak perlu terus ‘bermain wayang’ dengan membuat tuduhan demi tuduhan tanpa ada bukti. Ini semua sudah jadi politik kebudak-budakkan saja.

Jika tidak ada bukti tolong diam. Hentikan segala tuduhan itu dan bersikaplah seperti seorang Ketua Pembangkang.

Kita juga mendesak Anwar mengemukakan bukti-bukti berhubung dakwaan pembentukan kerajaan 16 September yang pernah dijaja Ketua Pembangkang itu.

Anwar bagaimanapun enggan mengemukakan bukti yang diminta sebaliknya menyindir Zahrain dengan berkata: “Tahniah, kereta baru, rumah elok. Semua orang tahu, satu Pulau Pinang tahu".

Saya buat ucapan di luar tentang orang yang ambil wang ini, saya dah sebut di luar. Saya akan keluarkan kenyataan mengenai orang perantaraan yang sediakan berjuta ringgit pada ketikanya nanti.’’

0 comments: