UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Saturday, June 26, 2010

Ingatan Untuk Umno Bahagian Sabak Bernam!!!!!



Ahli Pemuda dan Puteri UMNO perlu mengikis sikap selesa dengan kedudukan Sabak Bernam sebagai kubu kuat UMNO kerana parti pembangkang sentiasa mengintai peluang untuk menggugat penguasaan Barisan Nasional (BN) di sini.

Kita sebaliknya perlu bekerja lebih keras termasuk turun padang bagi mendekati rakyat dan mencari pengundi baru bagi memperkukuhkan sokongan terhadap BN. Setiap daripada kita perlu ada perasaan cemas. Jangan ingat sebagai kubu kuat, pembangkang tidak serang Sabak Bernam. Orang kita hanya rasa cemas waktu UMNO dibubarkan dahulu dan kemudian leka.

Kita perlu turun ke akar umbi seperti yang ditunjukkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang sering bertemu dan beramah mesra dengan rakyat. Jangan leka sehinggakan rakyat merasa disisih dan merasa diri mereka jauh dari UMNO dan Barisan Nasional.

0 comments: