UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Monday, April 26, 2010

YB kita Meninggal?

Inilah dia puak-puak yg tidak bertanggungjawap. MEMFITNAH!!!!

Sampai perkara mati pun di monopoli. Puak siapakah yang membuat fitnah sedemikian rupa? Yang pastinya bukan kerja puak-puak dari Barisan Nasional. Ini kerja Puak-puak PKR, DAP dan yang paling utama puak-puak PAS yang menjadi KUDA tunggangan untuk ke syurga!!!!!!!!

Jika masih ada rakyat yang menyokong PR (DAPig, hamPAS dan PKReput) kembalilah ke pangkal jalan. usah diikut perangai buruh mereka ini yang hanya pentingkan FITNAH dan PROPAGANDA dari pentingkan RAKYAT!!!!!

bak kata nabil "LU PIKIRLAH SENDIRI"..... sampai perkara mati pun dibuat fitnah... ISTAGFURULLAHHHH!!! inikah ajaran Nik Ajis?? Ulama yg diagong2kan oleh puak pas??? atau inikah ajaran LIM KIT SIANG atau ajaran ANWAR IBRAHIM? yang pastinya Najib Tun Razak tidak mengajar berbuat demikian.....

0 comments: