UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Sunday, April 18, 2010

Nasib penyokong melayu PAS dan PKR diperbodohkan!!

Malang seribu kali malang, apabila melihat artikal2 lama melihat barisan2 peguam2 sdr Anuwar ibrahim. Ikssssiii kesian apabila penyokong tegar dari pas dan pkrdiperbodoh2kan yg bersusah payah membaca yassin, tahlil (bukan tahlil aruwah) dan berdoa agak sdr anuwar yg dikasihi dan disanjungi meminta dari maha berkuasa serta adil agar kes pebicaraan sdr anuwar dapat dimudahkan(naik 2-3bas datang berduyun). lepas tu berdoa pulak agar pihak saiful akan dapat musibah!!!!! Asstaufriullah!!!!! saya belek punya belek muka peguam seorang demi seorang dan saya scand rupanya hampir 90% peguam nya yg menentang dan tidak mengiktirah MALAYSIA sebagai negara Islam....
(penyokong dok berdoa peguam menentang agama Islam agak2 sampai tak doa tu yer) mmmmmmmm........... dimana moral sebagai seorang Islam pemimpin Islam tetapi pilih lawyer tidak menyokong agama Islam di Malaysia( ini adalah faktar) malah bersekonkol dan tidak menegakan kalimah Allah!!! malah ada ulama Pas bersetuju dengan kenyataan bakal PM yg baru..... (kena ler setuju kalau tak undi tak masukkkk)

0 comments: