UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Monday, April 12, 2010

GEGAR!!!!!!!



ahmad maslan beberapa hari lepas menyerang pkr. mencabar pkr untuk mencalonkan orang india sebagai calon pkr di hulu selangor. yb kapar dari pkr iaitu manikavasagam bersetuju dengan ide ahmad maslan..

anwar terperangkap dengan ide simple ahmad maslan..tahniah kepada yb ahmad maslan,serangan sebegini yang kami suka !

ahmad maslan sewaktu majlis telah mendedahkan rahsia ds najib. katanya, jika selangor diperintah oleh barisan, maka pembinaan uitm di serendah akan dikembalikan semula. ini janji ds najib kepada seluruh penduduk hulu selangor.

aku yakin mesej ini akan membuatkan rakyat hulu selangor melompat gembira. projek uitm serendah kelolaan YBK ini akan melonjakkan ekonomi rakyat. melayu cina dan india akan mendapat tempias besar projek ini.

dato zainal sakom, yang senantiasa tenang dalam mengharungi dugaan dari kalid gagap dan pakatan selangor berjanji akan berjuang habis-habisan mempertahankan maruah YBK ! kami bloger dan seluruh rakyat bersama mu dato zainal, alang-alang menyeluk perkasam biar sampai kepangkal lengan.

jadi, buat permulaan hulu selangor adalah pemangkin kepada kebangkitan BN !

0 comments: