UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Thursday, April 15, 2010

Firaun Kecil, Little Napoleon Dan Tangang Kenit



Parti Keadilan Rakyat (PKR) memang bercelaru walaupun secara konsisten dinafikan. Ironinya, bukan pihak lain yang menghuru-harakan mereka tetapi kalangan mereka sendiri yang berbuat demikian.

Wee Choo Keong (PKR- Wangsa Maju) secara terbuka di Dewan Rakyat hari ini menyatakan perasaan dukacitanya dengan perbuatan Little Napoleon di kalangan pembangkang yang cukup pintar iaitu melempar batu dan cekap pula menyembunyikan tangan.

Segelintir mereka itu, katanya, sanggup melakukan apa sahaja termasuk membuat pelbagai fitnah dan penipuan seperti menipu gambar dengan menggunakan teknik super imposed dan diterbitkan dalam Internet untuk mengaibkan tokoh politik negara.

"Tindakan fitnah ini telah diakui oleh Little Napoleon, tetapi tiada tindakan diambil terhadap dia. Sebaliknya tindakan disiplin diambil terhadap pemimpin lain atas perkara remeh-temeh.

"Jika mereka dibenar melakukan perkara sedemikian atas alasan kepentingan politik, tiada lagi perkara di dunia ini yang akan menghentikan mereka daripada menghancurkan negara ini," katanya ketika membahaskan usul menjunjung kasih titah ucapan Yang di-Pertuan Agong di Dewan Rakyat hari ini.

Rakyat boleh menilai sendiri keadaan PKR kini. PKR bila-bila masa akan bungkus namun PKR tidak terus roboh tetapi sedang alami azab sedikit demi sedikit sebelum roboh.Maka mereka sedang alami keperitannya.

Tembelang PKR dipecahkan oleh orang mereka sendiri bahawa apa yang dilakukan oleh mereka selama ini adalah untuk kepentingan diri Anwar yang mahu menjadi PM.

Mereka yang keluar parti tidak mahu bersekongkol menipu dan memfitnah, mereka adalah orang yang berprinsip, ahli-ahli PKR yang lain apa lagi “Moh Kite Keluar PKR”. Tidak mustahil Uncle Wee juga akan keluar PKR satu hari nanti, tahniah atas keberanian menegak kebenaran.

0 comments: