UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Monday, April 19, 2010

Dr Halili mengumumkan keluar dari PKR



Dr Halili yang mengumumkan keluar dari PKR dan menyertai Umno hari ini sebenarnya amat kecewa dengan tindakan Anwar yang memilih Zaid Ibrahim sebagai calon di P94 Hulu Selangor.

Walaupun nama Dr Halili telah dipersetujui oleh Wan Azizah dan juga banyak kepimpinan tertinggi PKR Selangor, Anwar tetap mahukan Zaid menjadi calon akibat dari pengaruh "harta dunia" yang disogokkan oleh Zaid Ibrahim.

Dr Halili walaupun senada dengan Azmin yang tidak sebulu dengan Zaid Ibrahim, kini memilih Umno sebagai wadah perjuangannya menentang kerakusan Anwar dan juga "firaun-firaun kecil" didalam PKR.

Sebagai permulaan, Dr Halili akan mendedahkan banyak isu mengenai PKR terutamanya yang membabitkan hal ehwal kawasan Hulu Selangor pada Ceramah Umum di Taman Melur Sari, Bandar Seri Buaya malam ini.

Diharap penduduk-penduduk kawasan sekitar tempat tersebut datang beramai-ramai mendengar pendedahan ekslusif beliau.

0 comments: