UMNO Teluk Belanga's Fan Box

UMNO Teluk Belanga on Facebook

Followers

Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat. Kita akan sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan....... Dato' Seri Najib Tun Abd Razak (PERDANA MENTERI MALAYSIA)

Friday, April 16, 2010

Janji BN mau menang...



Zaid Ibrahim sudah pun diumumkan bakal menjadi calon bagi mewakili PKR dan Pakatan Rakyat di parlimen Hulu Selangor. Walaupun ada ura-ura kononnya Anwar boleh menukar calon di saat-saat akhir sekiranya keadaan mendesak namun yang pasti sehingga saat ini nama Zaid kekal menjadi pilihan pertama.

Yang pasti, Najib selaku Presiden dibantu Muhyiddin sebagai Timbalan Presiden BN sudahpun memberi kepastian bahawasanya calon yang akan dipilih datangnya dari parti MIC. Atas semangat setiakawan sesama komponen BN, Najib dan Muhyiddin terus memberi kepercayaan kepada MIC untuk mewakili BN walaupun berdasarkan statistik, penduduk Melayu merupakan majoriti di Hulu Selangor ditambah pula kegagalan MIC mempertahankan kerusi ini dalam PRU yang lalu.

0 comments: